Kecil kecil Cili Padi

mempersembahkan model model cilik kita yang chumel-cute
yang diiktiraf oleh Cik Sara Ali. Model model ini tidak masuk bertanding ye. 
Kalau anda nak vote, sila vote dalam hati jelah. harap maklum.

Dengan rasminya tuan belog ingin mengiktirafkan ..

model Pertama :

hi. nama saya Nurmaisara Yasmeen. panggil saya 'yaya'.
saya junior kepada tuan belog ini dan berasa teramat bangga kerana dpilih menjadi model pertama.
mekaseh.. *harharhar

model Kedua :

yo yo ! kenapa muka saya agak menjengkelkan ? ergh. lupakan.
nama saya Sadiq Naqiuddin. sume orang panggil saya 'didiq'


model Ketiga :

hi everybody ! we ar twins. nama saya Sabrina dan dia pulak Sofia.
cute x kitorang ? 


model Keempat :

Saya Udin. saya neh hensem ke cute ek ?
hobi saya suka makan. 


model Kelima :

nama saya hape ek? err. lupakan. ai saya neh pemalu cket dgn camera.
bajet cute sikit ..


model Keenam :

hey korang. sila teka jantina saya hape? jeng jeng jeng.
nama manja saya 'Anyah'. jangan panggil saya 'mak nyah' dahla. xfasalfasal  kena gigitanku ini. haha


model Ketujuh :

omg ! pipi saya terlalu gebu lah. yaww ! 
terlalu cute ke scha neh ek? *haha !


model Kelapan :

hi saya Anis. ada orang cakap mata saya bolat macam mata tuan belog ini. auww


model Kesembilan :

yang kecik je model. harap maklum. ai rambutku suda terpacak mcm beckham. aww


ok bai !

No comments:

Post a Comment

cumment