M00d men'carut' kembali

Salam readers semua..

oh sudah-lama-gila aku tinggalkan belog ini. 
U know,mood nk b`blogging sudah smakin hilang. 
Ntah kt mana aku pergi buang mood itu taktawu. Haih. 
Rse mcm belog neh dah dipenuhi oleh tahi cicak-tahi lipas-tahi semut dan sama waktu dgnnya 
telah berciritan d belog ini =.=' 
Maybe sajasaja aku nk menghilangkan diri kot. Well mcm misteri gtu. 
Oh hello, I`m Mysterious Girl kay ! *bak kata cik Shim Aziz. Harharhar xP
Ha ! kerana aku dan belog ibarat malam memerlukan bintang. 
Jika bintang tiada, maka agak tidak teranglah malam itu. 
Mungkin aku kena tunggu bintangbintang yg menerangi malam itu dlu tamatkan riwayatnya baru akan ku tamatkan riwayat belog ini (T_T) 
Ceh. Apa-yang-aku-meleleh neh. *Err. Terkesima sebentar : /

Entry kali neh aku taktau nk men`entri`kan hape. Aish. 
Blur gler kepalaotak. Err sekarang neh rse mcm awkward sbb badan sy agak panas.  
huhuhuu !
Dah masuk 2hari aku terpaksa me'monteng' skolah. Hee. 
Esok araparap dpt back-to-school lah. Rindu kawankawan. Dok umah tara watpappa. 
Buring tahap gila dah neh. Haih :'(

Okk. Aku rse entri neh mmg men'carut' lah. 
Well,u already know kn, ada bnyak spesis tahi kt belog neh. 
So,nk cucicuci la neh. Ngeng ! 
Mencarut gaya slow lgi neh. Sbb aku slow and downdown skrang. Arghh ! 
(Baby are u down down down down down , down down Ohh ) 
*tibatiba pulak kluar lgu Down by Jay Sean. Hape daa. Ahah @_@
Ya Allah tolonglah hambamu yg lemah ini :'(

T_____________________________________________T
umur panjang jumpa lg. Haha. 
Ok bai !

No comments:

Post a Comment

cumment