hari terakhir itu bukan hari terakhir bagi saye !

hello ! tibetibe rasa nak post mende nih. well ,
pics yg telah dsnap pd hari terakhir skolah.
aiyaiyaa. rasa rindu plak saye kt skolah. hukhuk *wat muke sedih*
ookey jum kte layan dlu gambargambar kt bawah ni :D


nawar sa-bo-la and me yeah ! 
ahah muke innocent gler manusia yg sebelah kiri tu. 
takpe aku memang manusia yg innocent pum. aiyo.

yaww ! sape ek yg bagi neh cik Qiera a-ra-ri ? :D

yeah Taqwarians 2010 . 
yg nampak muke half tuh sorry lah ye. ter'sengaja'. heee.
oh sorang budak Farah neh muke innocent. agaknya species macam-aku-kot :P

Mas - saye - Nawar - Shaf ! oho opss. aku sorang ganjil kt cneh =.='

Iman Lee ! haha akhirnyaa ku tonjol jgk kamu dlm belog ku ini ye. lalala
yak budak dbelakang gimix mcm 'budak bermasalah' je. hahaa. Astaghfirullah Al`aziim -,-

candid by nana but credit to me. lalala . oh ke'frust'san terserlah dcni. 
hahaa. aku pum taktahu kenapa muke aku buleh mcm neh. lol

mane lg tembam ? saye ke dye ? cepattttt cakap ! 

cikguu Hadi tido tuh. hahaa. 
InsyaAllah resultt yg ter'best' for mathematics paper. Amin amin :)

ahah duh. menghayati molek orang duk sebelah saye tuh sampai mata tutup . haha !

Alhamdulillah. syukur sgt3 dapat result mcm neh. Thank youu ustaz Zul. Syukran syukran jaziilan.
harap result for other subjects pum mcm neh jgk lah. hope so. Amin

ganah - agresif - 'debey' nmpak muke aku kt cneh. hahahaa. so what ?
dah muke aku mcm neh 'semulajadi' . aummm lalala

hah ? *wat muke terkezut* btw, credit to Athiqah . haha coz i likee yur pose. hee

ha ! saye jugak yg ganjil kt cneh :P

waaa rindunyee ! kenangan kta samasama sentiasa ingat dlm ingatanku. no expired date. InsyaAllah. tsk tsk :'( 2taqwa 2010 pling bestt ! coolio

ahah. naek perasan aku tengok kasut itu. akaka. well, sume orang puji kasut aku. ngeek !
kasut itu dtaja oleh cik Gazebo. ookey time kaseh banyakbanyak la babe. haha sanggup mu buat mcm neh kt kasut 'favourite' aku nih.

ahah ayu belako. jgn risau. aku je keganasan terserlah dctu. heee

" hehee. nak show kasut je actually " 
btw , ade bende yg mencacatkan pemandangan dctu. ha ! teka ? ;P

Nawar rockkk yeah ! oh nawar sayee nk peluk awk. huahh huah

cis . muke aku nampak sebelah je ? isk nana skmo xpuas hati ngan budak sebelah dye. lalala

 pelukpeluk teddy bear. heeee

auww i loikee this pic. sape ek yg snap neh ? japjap nk perasan. sila abaikan ye.

 Nawwar tumpang sengeh kt belakang . yeayea buleh aje. silakan 'abang Nawi' . hahahaa

haha nak ssuko eah pic yg atas tuh. tp saye suka. look cutie lol. 
Nur Shima bt Abd Aziz | Nurmaisara Yasmeen bt Mohd Ali
*ssje nk eja nama penuh . lalala*


p/s ; Thanks yaww ! .. nana bwk dslr arituh . ur dslr and i edited. NGEE ;d


No comments:

Post a Comment

cumment